Fest i Ö-vik

Tog bussen direkt efter jobbet på fredagen. Sussi, Sanna och Lena kom och hämtar upp mig och drar vidare och hyr film. John Tucker must die. Helt okey film men jag var så himla trött så jag orkade nästan inte kolla klart men jag kämpade.


Lördagen var det fest som gällde.Fick gratis sminkning på kicks av Diors nya smink. Backstage sminkning. Sen hem och göra oss iordning för kvällen. Körde lite drinkspel som man alltid kör vid fest. Efter ett tag bombaderades vi av massa killar, det var ju bara tre tjejer som festade. Vi gick till plattan och festade vidare. Det var inte så mycket folk men kul hade vi.







Det var så kul att få träffa Sussis nya vänner från ö-vik. Dom e så härliga allihopa och vi hade det super kul i helgen. Kommer snart tillbaka på mer äventyr. Nu kan du Sussi sätta in ett nytt kort av oss i albumet och fortsätta klippa och klistra.

Tog bussen hem i morse och sen ny sminkning på Kicks. Denna gång med lila nyanser.


110802-375

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback