Fyra saker om mig

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:

1. Bartender
2. Servetris
3. Au-pair
4. Svenska dagbladet

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.  Djävulen bär prada
2. Mitt liv som popstjärna
3. Mean girls
4. Honey

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Milano
2. Birmingham
3. Sondrio
4. Frösön ( bor där 5 månader till sen flytt till Florens)

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Desperate housewifes
2. The hills
3. Oc
4. Top model

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Korfu
2. Kreta
3. Side
4. Marmaris

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. mina olika mejl adresser, ca: 4st
3. youtube
4. google

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Plankstek
2.  Pizza, speciellt Jeff´s med jalapeno
3. Italiensk mat rent allmänt
4. Spagetti och köttfärssås

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Florens, snart så får jag det
2. Hos Emelie i asien.
3. Milano, två dagar dit
4. I värmen, sola på en strand

Utmanar alla av mina kära vänner att göra detta. Faktiskt lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback