Helg tripp till Ö-vik

Imorgon eftermiddag när jag är klar på jobbet tar jag bussen upp till Sussi i Ö-vik. Hon ska ju ha 21:års fest..hurra för henne! Kommer upp med storpaketen..haha. Har suttit och packar ryggsäcken med det nödvändigaste som jag behöver ha med mig. Inte lite kan jag meddela. Kan aldrig packa litet, det är det svåraste jag vet. Isf skulle det vara att jag bara tar med mig själv och dom klädesplaggen jag har på mig..men skulle inte funka för mig ett enda dugg.



Äntligen kryper våren på. Måste köpa en vår jacka. Nästa shopping dag får det bli.



Kommentarer
Postat av: Anonym

snart ses vi! galet! hoppas vi får lite finväder iaf imorgon!! ses kl 20.10 ikväll :) PussSuss

2007-03-16 @ 16:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback