Lill-babs på besök

110802-351

Idag fick man fin besök till frullen på jobbet, Lillbabs bor där jag jobbar. Hon ska uppträda nästa vecka på jobbet. Hur trevlig som helst. Dom är så mysiga och goa svenska kändisar. Iaf dom som jag träffar genom jobbet. Serverade Sven Volter för nån vecka sedan oxå. Jag var tvungen att fråga folk vem han var. Inget jag har vuxit upp med. Men denna gång vet jag vem det var som bodde på hotellet.

Nu har jag hel tid tills jag åker i Sep. Pratade med chefen idag, ska få börja köra lite i repan och konferanserna. Men tänkte höra om jag inte kunde få ta a la carten ist. Känner till den och trivs jätte bra med det. Kommer närmare gästerna.

Stam kunden från Italien kom idag igen. Alltid lika kul att han kommer med sitt Italienska sällskap. Vi kör allt på Italienska och det gör mig så glad. Då håller jag kvar språket så jag inte hinner tappa bort det på vägen.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Klart ja hämtar dig vid bussen imorgon! Hihi, tänk att du ska komma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback