Madonna, Love your designe

Hade verkligen turen på min sida idag. Det enda jag har tänkt på idag är trenchcoat från madonnas kollektion. Den kommer säkert att vara slut när jag slutar jobba. Ingen ide att ha för stora förhoppningar. Får väl kolla på vero moda, hittade en jacka igår = just in case. Men blev glatt överaskad att det fanns väldigt många kvar. Hittade solglasögon i madonnas design oxå. Så snygga! Syns att hon före mig köpte den sista sjalen. Men har fler hm att gå på den veckan som kommer. Bara att hoppas på turen där.

110802-388
110802-387

Sen köpte jag svarta fin byxor på vero moda, ett bluch från make upp store, sjal från Indiska, likadan som
Jossan köpte. Det var ju så fin. Hoppas att det inte gör nått Joss? Sen blev det två par örhängen från India.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej helena din shoppoholic! snygga grejer du köpt! men spara lite pengar till milano nu! puss

2007-03-22 @ 20:01:34
Postat av: Anonym

självklart gör inte de nåt! ååå, längtar till vi ses.. caffe latte & laxmackan på tings??

2007-03-24 @ 10:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback