My shopping of yesterday

Marcaran, Lancome Fatale är deras nyaste tillskott i familjen. Fick den gratis när jag gjorde en Dior sminkning på Kicks i Ö-vik. Det ä en bra borste som gör att man separerar fransarna, och inge kladd. Man kommer långt in i ögonfrans fästet.

110802-385



Idag lade jag undan ett par svarta byxor på vero moda. Sen så provade jag massa skor på din sko, men hittade inte riktgt vad jag letade efter. Men ska leta vidare imorgon. Jag får inte glömma trenchcoat by madonna imorgon. Viktigaste prioritet. Även beställa klipptid och höra med ner och hem resan till sthlm nästa vecka.



Fick min lönespes idag, en vacker syn vill jag lova. Min första heltids lön och mer än förväntat. Kan man bli gladare. D6G mobilen har sänkts ännu mer i priset så när jag kommer köpa den så kanske den kommer ligga på 3000:- Gått nerfrån 5000:-

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag hade en kanonhelg! hur ska du klippa dig?? blir det kort? vi syns snaart!!-bara två veckor, hitta inte på nåt annat nu!puss puss

Postat av: Anonym

Ja tänk va skönt om man hade lön! Fanns det mkt godbitar i livet man kunde få smaka på. Imorgon gäller de, be at hm 10.00. Åh snart åker ni till italy, de är faktiskt lite orättvist. puss

2007-03-21 @ 23:38:08
Postat av: nalu

hej hjärtat!fika nästa vecka? när båda har tid över? eller kanske ett glas vin till helgen om du är ledig? slår en pling! puss

2007-03-22 @ 15:59:27
URL: http://naluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback