Nya tider

Har inte hunnit uppdatera bloggen så mycket under sista tiden så här är lite av det nya som hänt.

Lördagen innan jobbet så träffade jag Maria. Hon var hem under dagen från Åre. Synd att vi inte han umgås mer men vi får ta igen det när vi ses nästa gång.
Idag har jag och Emma tagit oss en kvällsfika på News, satt där en kort stund sen drog vi ut på en promenad. Blev raka sträckan till Gamla Teatern..haha Rent spontant gick vi dit och tog oss något att dricka. Emma en birra och jag en cider. Personal rabatt..=)

Jag kan verkligen inte slita mig från jobbet, det går inte. Jag trivs som fisken i havet, fast snarare fisken i pölen. Har alldrig tyckt om en arbets plats som jag gör med GT. Alla förstår när jag säger det oxå. Vi är som en familj där och alla nya tar vi emot med öppna armar och får med dom snabbt in i gänget. Hur ska jag kunna lämna jobbet i september. Får gå dit och jobba när jag är hemma under julen. Kommer kännas konstigt att inte få gå dit och prata skit med staffen.

Imorgon drar jag ner till Sthlm. Umgås med brudarna där och sen flyget till Milano på fredag eftermiddag. LÄNGTAR!!!!

Ne nu ska jag packa det sista. Jag måste bara komma på gömstället där jag har lagt alla mina euro från Italien när jag va i Januari i år. Hittar dom verkligen inte. Blir galen på mig själv.

Vet inte om jag kommer hinna med att uppdatera från Italien, kommer nog inte ha tid med det. Men när jag kommer hem blir det mycket ny info. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback