Tre snygga outfits


Nu har jag införskaffat mig i lite fina vår/sommar kläder. Klänningen på den mittersta bilden älskar jag. Köpte den igår. Blev först i Östersund att köpa den. Var ett nytt märke som dom hade fått in. Ida som jobbar där gav mig den informationen. Inte ofta man är först med nånting i dennna staden. Finns ju inte så stort utbud precis. Men snart springer ju halva staden runt med samma märke.

110802-349
Stuprörs jeans från hm 399:-
Guldtröja från La redoute 299:-
Röda pumps från sko mårten 300:-


110802-347
Klänning från Bik bok, ej denna bild men ser likadan ut 399:-
Svarta stuprörs jeans hm 199:-
Röda pumps från sko mårten 300:-
Vit t-shirt från hm 69.50:-

110802-346
Vit tunika från hm 249:-
Marinblått midje bälte från cubus i borlänge 99:-
Röda pumps från sko mårten 300:-
Svarta stuprörs jeans från hm 199:-


Och att inte tala om mina röda pump som jag köpte för nån vecka sedan, hur snygga som helst. Beundrar dom varje dag. They are so hot!

Kommentarer
Postat av: Maria

Wow, vilken vårpingla du kommer vara! så snygga kläder=) Är också sjukt shopping sugen, får lön om en vecka! jihoo! är du aldrig inne på msn längre eller jobbar du mest?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback