Dagens shopping

          

image488
  • Capri byxor från vero moda
  • Svart brottar linne från h&m
  • Mavala nagellack i färgerna Riga och Freshy
  • Skissblock från akademibokhandeln
  • Randig kavaj från vero moda  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vägen in till stan var inte drömmen, storm och regn. Kännde att jag bara ville vända och gå hem men gav inte upp. Väl inne på stan blev det strålande sol och värme. Mammsen och jag köpte oss en glass innnan vi gav oss hemmåt. En givande shoppingtur blev det även idag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur tycker du att Mavala lacken är? Jag har problem att få dem torra! Igår köpte jag ett från Isadora istället och tyckte att det fungerade mycket bättre! Brottarlinnet var snyggt! /Emma

Postat av: joss

Jag tror jag har shortsen till kavajen:P

2007-05-20 @ 14:11:41
URL: http://josefinteresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback