Ingen lugn stund

Igår på min lediga dag var det ganska mycket som hände. För det första så sov jag halva dagen efter min långpanna dagen innan. från 06.30 - 01.20. Utan rast eller vila. 19 timmar. Huvva va jobbigt det blev på slutet. men soldi, soldi. Sen var det till att göra sig iordning, 50:års kalas för morbror. Grillade och sjöng. Sen in till stan och till bowling hallen, mötte upp, Theresé, Micke, Pilla och Maria för att spela lite. Sen hem och byta om, dricka några goda drinkar, sen vänta på att Micke skulle komma och hämta mig, vilket tog 2 timmar. Sen till Theresé och Pilla och förfesta lite, drack snowball i stora lass. Sen ner på G3 och möta upp Erica och Terese. Sen in och festa loss. Härlig kväll!

Imorse från 08.00 tills 12.00 har jag haft telefon terror. Ingen lugn stund på den telefonen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback