Natt bio

Igår kväll/natt. 23.59 gick premiären för pirates of the carabbien 3 i Östersund. När jag slutade sprang jg ner på biostaden för att få tag på biljetter till mig, Erica och Therese. Tur som man har fick vi bland dom sista biljetter som fanns kvar. Stressade ner från jobbet för att hinna i tid. Sätter oss ner med en chips påse och läsk i högsta hugg. Njuter av filmen och lutar oss tillbaka.image494

Vilket bra slut det var, tror det var den bästa av dom tre som gått. Rekomenderar den, se den!


Filmen slutade runt 03.00, fort hem och lägga sig för 05.30 var det dax att kliva upp för att jobba igen. Var ganska pigg på jobbet ändån idag. För att fått sovit två timmar, knappt ens det.



Nu ikväll satt jag och Emma på news och drack lite vin. Men inte mer än ett glas, det räckte gott för mig..=)

Kommentarer
Postat av: Suss

Men ååå va mysigt att gå på nattbio, det vill jag verkligen göra. Finns de nattbio annars? Eller bara under premiär? Och OJ är den 3 h lång? Kanske ska ta tag och se den då! Är i Umeå imorgon. Men du får gärna ringa efter kl 17. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback