Nu var det nog...

Idag sa jag till att jag verkligen inte orkar att jobba mer utan en ledig dag. jag har jobbat två veckor i sträck utan en enda ledig dag. helt sjukt att jag klarade av det så länge. men idag var det nog. Pratade med chefen att jag inte orkar. Jag har ju fått jobba över så himla mycket över min vanliga arbetstider. Fått jobba på min lediga dag förra fredagen. Jag har räknat ihop hur mycket övertid det blev från den 1 maj tills idag. 49 timmar! Det är ju en extra vecka + lite till. För att fira att jag blev ledig imorgon, tre dagar innan jag igentligen skulle fått vara ledig så gick jag och Erica på bio. Vänner för livet, med Adam Sandler. Rätt bra. Men höll påatt sommna av utbränd het. Kunde knappt hålla ögonen öppna på jobbet idag. Som tur var har jag haft sällskap hela helgen, alltid funnits någon att prata med.

För att summera helgen som varit så börjar det med bal på fredagen, alla var så fina men sviniga! Men lördagen var ju ändå värst. Middag för 230pers. Mest äldre, dom blev så packade att det inte var sant. Idag var det Vårsoaré, teatermusikal från så som i himlen och mamma mia. Men 55 skrikande små barn blev för mycket för mig. öll på att bryta ihop. Erica hjälpte mig lite att komma på bättre humör.

Nu är jag hema och imorgon är det shopping som gäller. Skor blir det sen kanske en kjol. Återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback