Uno biglietto da Firenze

image471


Har nu hittat flyget som jag ska boka, tänkte göra det imorgon innan jag börjar jobba. Det går från Sthlm, Arlanda till Florens. Blir en mellan landning i Milano, Malpensa två timmar. Men det e bara kul. Det går på 1100:- Och det e det absolut billigaste som finns. Det ä ju inte så många flyg som går till Florens, utan då koster det runt 12.000:- Vilket jag inte känner för at betala för att slippa sitta på ett tåg från Milano. 

 



Nu är det bara datumet som jag ska bestämma, har svårt att bestämma om jag ska åka den 2 eller den 4 september. Jag får nämligen flytta in i lägenheten den 4 september men jag skulle vilka va där nån dag innan med. Bo på hotell och undersöka lite granna. Men ska kolla i papprerna från skolan som jag fick och då kan jag fastställa ett datum.


Kommentarer
Postat av: Joss

ta med mig! eller boka iaf in att komma förbi här en sväng innan flyget..
skojiga saken är: tugggummi! Köpte förresten hårspolar idag, nu ska jag prova locka:)
puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback