Fiorentina - Elfsborg

Igår var jag och Julian på fotbolls matchen mellan Fiorentina - Elfsborg. Det var så häftigt att vara där. Italienare och deras passion för fotboll is amazing..älskar verkligen det. Det var inte så många svenska fan där men fullt med fiorentinska supportrar vill jag lova..

110802-571

110802-570

Idag när jag var på väg till skolan sket en fågel på mig..uhhh var tvungen att vända och byta om..fasiken va äkligt..det e första gången i mitt liv det hänt och bajskorven fågels släpte var ju inte en liten heller..uuhhh säger jag bara

Fågelskit..uhhhhh

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, samma sak hände mig för typ.. 2 månader sen. Första gången en fågel sket på mig :P men det lyckades hamna på min hand... och jag var stressad och påväg till bussen. ;) inte så lyckat. Då tackade jag våtservetter :D

Postat av: nalu

hej baby! saknar dej! du är jätte fin i håret! usch med fågeln...uuh!vi plockar den! nu ska jag upp till åre...flyttlasset bär nog av denna vecka!föresten snöberget som har kommit nuu dååå..huuur mycket som helst du skulle älska!som sagt saknar dej!hoppas allt e bra!lovelovelove

2007-11-12 @ 09:02:16
Postat av: Sussi

Haha! GALET! jag sitter och skriver brev till dig, men jag blir sugen på ngt att äta hela tiden... puss

2007-11-12 @ 20:43:50
URL: http://www.rufsig.blogg.se
Postat av: maria

Du är skithet i brunt hår!

2007-11-18 @ 22:47:23
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback