Tenex

Igar var jag och min rommies Anna pa Florens storsta discotek, TENEX. Det ligger lite utanfor centrum men gud vilken klubb. Stort dansgolv, en overvaning dar man kunde kolla ut pa dansgolvet, inga utlanningar forrutom jag och Anna da..=) Men nan maste ju vara det. Var som att ga in i himlens port, finare killar far man leta efter, om man sag en fin sa sag man en finare nan meter bort..haha helt galet.

Ska lagga upp bilder fran forfester och sa snart. Tankte vanta tills jag har varit i Rom, vilket e pa Torsdag..weeiii

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Det ær bra, vi jobbar utanfør Oslo på ett jættefint hotell som heter Lysebu. Har vart hær en vecka och det går finfint! Jættefint væder varenda dag :) Går det bra i skolan?

2007-10-06 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback