FIRENZE - La mia nuova citta per un anno

Florens

Utsikt över Florens under min city sightsing tour bus..=)
Inte viste jag att det kunde vara så här kul att leka turist, ta massa kort, sitta på en turist buss några timmar och bara njuta av utsikten, bli guidad.

        

Ponte vecchio, santa maria novelle och utställning i Milano.




det här e kappan jag köpte på Zara ska lägga in någon bättre bild senare när jag börjar använda den, men det behövs inte på ett tag. Det är så varmt här, brände mig på armar och rygg idag. kommer nog svida imorgon.


Kommentarer
Postat av: cickis

Hej bruden! låter ju som du har det jätte bra=) precis hemkommen här från Trondheim, vi sökte jobb och bostad, så ja hoppas vi får svar snart!
Tänker på dig! kram och puss/c

2007-09-06 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback