PROTOTIPO?

Idag fortsatte vi med att sy olika sömmar, han göra dom sista på lektionen och även smyg ta några kort på mina klasskamrater. Ibland går tiden fort på lektionerna och ibland jätte långsamt. Dagens lektion bara sprang iväg eftersom det e så kul. Fick agera som en lärare idag för några av mina klasskamrater. Får hjälpa dom om hur man ska sy en viss söm och så. Det e bara kul att hjälpa till nära våran lärare inte hinner med alla.

 

Elizabeth framme direkt med kameran på lektionen. Hon e lite som en paparazzi.

 
     


Maria sitter och syr?


 


Mitt fina sykitt som jag har.=)

 



Idag har jag varit iväg och tränat på gym, ska köpa gymkort imorgon eller i helgen. Känns så skönt att börja komma igång och motionera. Blev en promenad på löpband i en timme idag. Nu sitter jag och ritar några teckningar till nästa vecka. Först ska vi rita vilka klädesplagg vi vill och sen ska vi rita transperanta klädesplagg över. Lite krångligt tills man får till rätt form på alla plagg.

 

XOXO?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback