utmaning


Jag kan ju inte tacka ner till en utmaning från Sussi, 10 saker jag är tacksam över.

- Att jag går på en mode skola här i Italien, Florens. Accademia Italiana.
- Att jag har så underbara vänner som alltid ställer upp för mig när jag behöver dom.
- Att det finns så många valmöjligheter här i livet som man kan göra.
- Att min kära familj stödjer mig i allt jag vill göra i livet.
- Att min pojkvänn gör våra dagar tillsammans så underbara.
- Att jag har en stark vilja och gör det jag vill göra.
- Mitt jobb hemma i sverige, bästa tiden på ett jobb..=)
- Att jag jobbar ihop pengar för att sedan resa runt.
- Att jag älskar mode och kläder. Finns det något bättre i livet än att shoppa.
- Att jag har en fin lägenhet här i florens och ett stort run själv.

.

Kommentarer
Postat av: Din suss

Bra att du inte kan "Tacka ner" ;) Jag saknar dig också!!! massor, vill hälsa på dig i maj ! Hur går de me kärlek o skolan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback