Svåra beslut.

Nu har jag fått ett till jobb, och detta är i england, London. Har lite besluts ångest vilket jag kommer ta till slut. Skulle vara så kul att åka till London igen, åka upp till birmingham till gamla vännerna som jag jobbade med för snart två år sedan. Julian kommer ju åka till London i sommar ett tag så då får jag vara nära han.
  Eller jobba i toscana vid kusten, kunna åka till florens när jag vill. fast ändå skulle det vara kul att byta miljö i fyra månader och komma tillbaka till Italien efter lite semester med jobb..haha

Snälla hjälp mig om detta beslut.
Alla tre jobben är att ta hand om barn.

   

LONDON?            TOSCANA?

Kommentarer
Postat av: Suss

Vart tjänar du mest pengar?
Vilken familj verkar trevligast/vilket jobb verkar trevligast?
Vill du ha en fin sommar eller en regnig sommar? Jag tror på finare väder i Italien nämligen :)
Jag skulle valt Italy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback