Feather at 21

förra helgen anordnade skolan feather på 21 clubben här i florens. Förfest blev det hos the swedes appartment, som vi  kallar det. btw thats where im gonna live in january..=) Jag kommer bo vid piazza pitti, 1 min från skolan och jag kommer ha världens coolaste rum. med loft där garderoben är.

  
Några bilder från tiden i florens


 Jag med alla flyers till 21. Free entrance..=)
 
Jag och Laura smelling gucci bag
  
Me

Maria, Jag, My och Laura inne på 21 med
våra älskade drinkar capriosca di fragola
  
Jag och Marissa på rivas mini golf...

Återträff med arbetskamraterna i sommras i florens.
David, Jag, Biagio, Gaitano, Antonio.

Jag ska försöka bli bättre på att uppdaterna men det är lite svårt när ens egen dator är sönder. Men det kommer mera.

A dopo...Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja det skulle vara jättekul hihi



vad kul att du kommer bo så nära skolan! lyx hihi

är det treårig utbildning?

Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh ja det låter jättekul verkligen :)

önskar att jag kunde sy, men är värdelös verkligen.

så har fått ta en annan modeväg istället hihi



är din utbildning på engelska eller italienska?

2008-11-14 @ 20:23:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria

jaha vad smart =)

nej jag kommer studera pa engelska

2008-11-15 @ 23:03:33
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback