nya hemmet i 1.5 år..håll tummarna

idag var jag och kollade påen lägenhet. det är föredetta bed and breakfast som dom gjort om till lägenheter. ser ut som ett hotell..soo nice..belissimo!
Ska ringa han imorgon och säga att jag tardet om det fortfarande är ledigt så tar jag den från 1 december. då kan jag göra i ordning rummet innan jag åker hem till sverige. Kommer ha två lägenheter i december då, men vad gör det..=) den ligger på samma gata so jag bodde på förra året så det känns ok. Nära till mataffärer och inte långt till stan eller skolan.
lagomt bra pris. Får ett dubbelrum eget badrum och super fräscht kök. Hoppas att jag kan skriva kontrakt tills maj 2010 när jag slutar skolan här i italien.=) så kära vänner håll tummarna..

så här ser det ut i
lägenheten...

19 dagar kvar tills jag komer hem..weeii

Kommentarer
Postat av: Sussi

riktigt nice! jag är i ösund i 50 min den 27e, ses på stan en snabbis då och byta klappar? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback