100% BIONDA

Ja, nu ska ni få höra på en liten händelse som just inträffade mig en vacker lördag. Jag och Maria var ute på promenad, Då stannar det en servis bil och frågar efter vägen. jag svarar snällt att jag inte vet vart den ligger. Då frågar han vart vi kom. Jag sa att jag kommer från sverige och han frågade igen vart vägen va, den största som går genom florens. Jag kom på då att jag har en karta i väskan. Tog upp den och frågade vilken gata det var nu igen. När jag väl hittade den sa han: vi ville bara se dina vackra ögon!..AHHHH Hur blond kan man vara fortfarande efter att bott i italien i två år..Kände mig riktigt dum efteråt och Maria bara skrattade och skrattade och det gjorde väl jag oxå efter ett tag. Visst det va en kul grej men, nästa gång ska jag ABSOLUT inte ta fram kartan..=)

A dopo i miei amici....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback