Första gången på ett år...

I förrgår bokade jag min biljett hem till sverige som jag inte vart sen i julas. Ska bli så kul att träffa familj, släkt och vänner igen. Vissa av dom har jag sett när dom vart och hälsat på och vissa inte. Kommer hem till sthlm den 15 december och ska spendera 2 dagar där. Ska träffa Giz i västerår, Annika i sthlm och sen en person som betyder mycket för mig. Ska bli så kul att se dig, tänker fortfarande på den sommren vi hade innan jag flyttade till italien. Men nu e det dax att vi ses.

Den 17 dec på natten tar jag nattåget till östersund och kommer fram kl 7 på morgonen, som tur e så har jag hemma nyckekln så jag ska övveraska min familj på morgonen. Sitta vid köksbordet och vänta på att dom kliver upp. Längtar så mycket så jag spricker. Har ju inte sett min familj på jätte länge.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du och min berlock på samma gång, de blir en julklapp det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback