Nuovo amore qui a Firenze?

Un pó settimani fa ho trovato un nuovo ragazzo. Lui e bellissimo.
Livet rullar på som vanligt här i florens. Har hunnit med mycket på bara en månad sen jag kom tillbaka från castiglione. " vänner på besök, Suss och sofi. helt underbart att se er igen efter 9 månader..=) Träffat en ny kille. Alfredo. han e helt underbar som person. Underhåller er med information om hur det går..=) Fortfarande nytt och spännande..=)

Marissa, David och Anna kom på besök i måndags från Riva spom jag jobbat med. Tyvvär hade jag inte så lång paus från skolan för att träffa dom. men den lulla stund som blev, det var så skönt att se Marissa igen. Hon betyder verkligen mycket för mig den tyska tjejen. Durchfall..haha



      



Alfredo och jag utanför pitti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback